Форум TV sat club спутниковое тв, спутниковые новости, новости каналов, транспондерные новости, софт для ресиверов, форум, статьи о спутниковом тв и интернете http://sat-port.com/
Минулого тижня компанія Vodafone Україна оголосила про завершення придбання національного оператора широкосмугового доступу до інтернету «ФРІНЕТ». Сьогодні ж стало відомо, що сума угоди склала 746 млн грн.
► Показать
«Відповідний платіж 746 млн грн за 90,6% у статутному капіталі “ФРІНЕТ” було виконано в день підписання договору купівлі-продажу, також відомого як Share Purchase Agreement», – йдеться в проміжному консолідованому фінансовому звіті компанії «ВФ Україна». Там же зазначається, що угода між операторами була успішно завершена і зареєстрована відповідно до чинного законодавства.
Придбання «ФРІНЕТ» стало ключовою частиною стратегії Vodafone Україна з розширення та вдосконалення конвергентних послуг і тарифів. У рамках цієї стратегії компанія прагне надати своїм клієнтам ширший спектр інтегрованих послуг, що об’єднують стільниковий зв’язок та фіксований доступ в інтернет.
Що відомо про Vodafone Україна
Vodafone Україна є другим за величиною оператором стільникового зв’язку в Україні. Компанія активно розвиває свою інфраструктуру і портфель послуг, прагнучи бути лідером в інноваціях та наданні якісних комунікаційних рішень для своїх клієнтів.
Що відомо про «ФРІНЕТ»
«ФРІНЕТ» – це національний провайдер широкосмугового доступу до мережі інтернет, який надає свої послуги в Києві та області. Оператор також працює в Дніпропетровській, Житомирській, Запорізькій, Івано-Франківській, Львівській, Рівненській, Хмельницькій та Чернігівській областях України. З моменту свого заснування у 2008 році, компанія стала значущим гравцем на українському ринку телекомунікацій, обслуговуючи понад 163 тисяч абонентів. Вона спеціалізується на побудові мереж з використанням передових технологій FTTx і GPON, і надає свої послуги під брендом «О3».
Минулого тижня стало відомо про призначення Сергія Скрипнікова новим генеральним директором провайдера «ФРІНЕТ». Сергій Скрипніков – досвідчений телекомунікаційний менеджер, який раніше керував інтеграцією бізнес-процесів оператора зв’язку Vega в групу Vodafone. Тепер же він відповідає за розвиток обох компаній – і «ФРІНЕТ», і Vega.
Новости мобильных операторов
Добавлено: 05 сен 2023, 20:36
vladimir1949
Vodafone расширит покрытие своей сети с помощью спутников Amazon Project Kuiper
05.09.2023 [20:25]
Британский оператор мобильной связи Vodafone заявил, что низкоорбитальные спутники Amazon Project Kuiper обеспечат подключение к его сети в удалённых уголках мира, с высокой пропускной способностью и малой задержкой. Это устраняет необходимость в волоконно-оптических или фиксированных беспроводных каналах связи. Amazon готовится протестировать два прототипа своих спутников в ближайшие месяцы.
В 2024 году Amazon начнёт полномасштабное развёртывание своей группировки серийных спутников, которая должна составить конкуренцию Starlink, OneWeb и другим. Vodafone и Amazon заявили, что будут предоставлять высокоскоростные широкополосные услуги Project Kuiper в удалённых районах Земли, а также предложат предприятиям резервные каналы связи.
► Показать
Старший вице-президент Amazon по устройствам и услугам Дэйв Лимп (Dave Limp) уверен, что партнёрство поможет клиентам обеих компаний «получить максимальную отдачу от расширения возможностей подключения, особенно в таких областях, как широкополосная связь в жилых домах, сельское хозяйство, образование, здравоохранение, транспорт и финансовые услуги».
Генеральный директор Vodafone Маргерита Делла Валле (Margherita Della Valle ) рассчитывает, что это сотрудничество дополнит существующую работу британской компании с AST SpaceMobile по разработке космической мобильной сети, к которой смогут подключаться обычные мобильные телефоны без использования специального оборудования.
На данный момент прослеживается устойчивая тенденция интеграции наземной и космической связи. Например, в прошлом месяце испанская Telefonica, занимающая 8 место в мире среди телекоммуникационных компаний, объединилась со Starlink для предоставления интернет-подключений сельским и удалённым клиентам.
Vodafone
Добавлено: 06 май 2024, 14:24
Aleksandr58
6 Тра, 2024 Vodafone запроваджуватиме передові цифрові рішення на Київщині
Київська обласна державна адміністрація та телеком-оператор Vodafone Україна підписали Меморандум про взаєморозуміння та співробітництво. Як повідомляє пресслужба оператора, документ передбачає об’єднання зусиль для забезпечення якісними телекомунікаційними послугами мешканців та підприємств Київщини.
► Показать
«Налагодження тісної взаємодії між державними органами та ключовими гравцями телеком сектору є надзвичайно важливим для розвитку регіону. Підписаний меморандум відкриває нові можливості. Серед пріоритетів – забезпечення стабільного покриття території зв’язком, безпека та сталість систем життєзабезпечення населення», – наголосив заступник голови Київської ОДА з цифрового розвитку Андрій Братусь.
За словами заступника гендиректора Vodafone Україна з регіональної взаємодії Андрія Большакова, сторони домовились про співпрацю у розвитку інфраструктури «розумних міст», реалізацію локальних проєктів та впровадження цифрових технологій, зокрема Інтернету речей (IoT), які стануть основою для розбудови територіальних громад.
Меморандум охоплює низку напрямків співробітництва: обмін інформацією про інноваційно-інвестиційні проєкти та програми; впровадження послуги Narrow Band IoT та розбудову цифрової інфраструктури населених пунктів; екологічний моніторинг; перспективи використання IoT-рішень для підприємств та організацій; організацію заходів з популяризації інновацій.
Також передбачається створення партнерської програми для залучення нових технологій та ідей з метою покращення якості життя киян. Співпраця Київщини та Vodafone сприятиме запровадженню передових цифрових рішень у регіоні.
Vodafone
Добавлено: 29 май 2024, 19:09
Aleksandr58
29 Тра, 2024 Vodafone Україна впроваджує ШІ-асистентів для покращення обслуговування
Vodafone Україна розпочала тестування новітніх рішень на основі штучного інтелекту для покращення якості обслуговування клієнтів та оптимізації внутрішніх процесів. Як повідомляє оператор, розроблена власна ШІ-модель виконуватиме роль цифрового помічника в контакт-центрах.
У рамках пілотного проєкту апробується комплекс передових технологій ШІ. Серед них – та text-to-text перетворення, миттєві відповіді на основі власної бази знань. Для реалізації проєкту залучено такі рішення, як OpenAI Whisper, Llama, Mistral, NeMo та DeepSpeech.
► Показать
Основне завдання ШІ-помічника – надавати рекомендації операторам, відстежувати виконання правил обслуговування, взаємодіяти з клієнтами для індивідуального підходу. Надалі планується його інтеграція у роботу магазинів для скорочення часу обслуговування шляхом автоматичних відповідей на типові запитання.
Водночас оператор працює над створенням чат-ботів з ШІ для автоматизованих комунікацій у різних каналах. Зокрема, планується використання open source моделі Llama 3, що дозволить знизити витрати та зберегти дані в межах серверів компанії.
Перші комерційні рішення з використанням штучного інтелекту Vodafone Україна планує запустити вже влітку цього року. Очікується, що це дозволить покращити якість сервісів, збільшити обсяг кроспродажів та рівень задоволеності клієнтів, а також знизити кількість скарг.
«З допомогою ШІ ми зможемо краще взаємодіяти з клієнтами, забезпечити персоналізовані рекомендації та контролювати якість сервісів», – наголосив Сергій Бориславський, керівник департаменту цифрових рішень Vodafone Україна.
У перспективі компанія розглядає можливість продажу власних AI-рішень на ринку для інших учасників, що дозволить окупити інвестиції та стати лідером у цій сфері в Україні.
Vodafone
Добавлено: 19 июн 2024, 14:42
Aleksandr58
19 Чер, 2024 Застосунок My Vodafone став основним каналом взаємодії з абонентами для Vodafone Україна
Сучасні телекомунікаційні компанії все більше зміщують акцент на цифрові канали обслуговування клієнтів. Як повідомляє пресслужба Vodafone Україна, понад 73% запитів абонентів оператора вирішуються через мобільний застосунок My Vodafone.
У 2020 році частки контактного центру та додатку My Vodafone у структурі клієнтських запитів були приблизно однаковими – близько 44% для кожного каналу. Проте за минулий рік My Vodafone став одним з головних інструментів комунікації між компанією та її клієнтами.
► Показать
«Ідея My Vodafone базується на клієнтоорієнтованості, адже застосунок створювався як інструмент саме для абонента. Він побудований так, щоб клієнт міг самостійно вирішувати будь-які потреби у зручний час та незалежно від місця перебування, навіть за межами країни. Це особливо актуально зараз, коли мільйони українців змушені шукати прихисток за кордоном», – наголошує Світлана Барабаш, керівниця відділу розвитку Digital каналів Vodafone Україна.
У компанії приділяють велику увагу зручності застосунку та постійно його вдосконалюють. Оновлена версія стала легшою на 41% та швидшою у 2-3 рази порівняно з попередньою. За даними дослідження NSAT від Kantar Ukraine, користувачі поставили My Vodafone найвищі оцінки серед аналогічних застосунків конкурентів.
Команда розробників My Vodafone зробила його максимально функціональним та отримала професійне визнання – друге місце на Всеукраїнській Премії з клієнтського досвіду у номінації «Кращий споживацький досвід (UX)».
My Vodafone розбудовується за принципом екосистеми, де в центрі знаходиться потреба клієнта. Окрім стандартних послуг управління рахунком, застосунок інтегрований з іншими сервісами, як от «Дія», що дозволяє швидко та безпечно зареєструвати номер чи підписати договір онлайн.
Завантажити My Vodafone можна в офіційних магазинах додатків Play Market, App Store та Huawei AppGallery.